Miten hyödyntää somea mainetyössä?
Tule Media-aamuun 29.11. kuulemaan, miten erilaisissa organisaatioissa hyödynnetään somea maineen ja brändin rakentamiseen.
Visiomme: Maailman vastuullisin viestintäkulttuuri.
ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry on yhteiskunnallisesti vaikuttava viestinnän ammattilaisten järjestö – verkosto, kehittäjä ja media. Edistämme viestijöiden ammatillista kehittymistä. Lujitamme viestinnän asemaa yrityksissä, organisaatioissa ja yhteiskunnassa. Edistämme vastuullista viestintäkulttuuria.
Ajankohtaiset uutiset
Antti Oksanen jatkaa ProComin puheenjohtajana, hallitukseen kaksi uutta viestintäalan vaikuttajaa
ProComissa tapahtuu
Uusimmat viestintäalan työpaikkailmoitukset
ProCast
ProCast on ProComin oma podcast, jossa keskustelemme kiinnostavista viestinnän ilmiöistä Jaakko Tapanisen johdolla.
-
Miksi viestinnän strateginen rooli ei toteudu – ja mitä asialle voi tehdä?
Miia Rosenqvist | 25.11.2024
Viestintä on osa strategista johtamista, mutta miksi sen rooli jää yhä liian usein tukitoiminnoksi?
-
Viestijä, osoita työsi vaikuttavuus
Tuomas Lamminparras | 20.11.2024
Tuomas Lamminparras antaa viisi vinkkiä viestintätyön vaikuttavuuden osoittamiseen.
-
Katoaako ajatusjohtajuus tekoälyn aikakaudella?
Milja Saarimaa | 14.11.2024
Tarvitsemmeko ajattelijoita ja viestijöitä enää, kun tekoäly voi tuottaa sisällöt?